środa, 24 kwietnia 2013

WSTĘP !!!!!

         Cześć. Jestem Carolyn. Mam brata bliźniaka. Moja historia tutaj zaczyna się od wypadku moich rodziców, kiedy wyjechali do Polski. Zginęli w wypadku samochodowym. Razem z Chrisem przyjechaliśmy tutaj i zamieszkaliśmy z naszym wujkiem i jego żoną. Mieliśmy wtedy po jakieś 2 lata ? Chyba tak. Od urodzenia znamy się z Justinem. Tak tym Jusem. To mój przyjaciel. Chociaż teraz jak ma te trasy to rzadko się widzimy. Ale to nic. Mamy skype. Moja przyjaciółka z nim podróżuje. Po prostu możemy na siebie liczyć. Zawsze. Nie długo wracają z trasy. Cieszę się i to bardzo. Od roku już się nie widzieliśmy. Jednak po tym rozstaniu nasza przyjaźń jeszcze istnieje.../^^Natu

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dziękuję moim przyjaciółką Marice i Ilonie za pomoc i naszą stałą przyjaźń. Dziękuję, że przy mnie jesteście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz